Інформуємо про інструменти участі: 32 ідеї для поліграфічної продукції

Отримуємо максимальну користь від роздаткової продукції, або чим можуть зарадити листівки, буклети, брошури, плакати та інші корисні друковані матеріали? Як вони можуть стати в пригоді вашій організації? Наводимо приклади з власного досвіду та досвіду колег.

Ідеї для залучення

  • проінформувати про інструменти участі;
  • анонсувати конкурс громадського бюджету;
  • пояснити механізм голосування за громадські проєкти;
  • «прорекламувати» новий громадський простір;
  • анонсувати майбутні події в ньому та запросити до участі;
  • залучити до спільної акції;
  • пояснити покроково складний алгоритм (наприклад, як зареєструвати ОСН, як подати громадський проєкт);
  • розказати, де знайти підтримку для своїх ініціатив (долучитись до громадської організації або молодіжної ради, подати проєкт на конкурс громадського бюджету);
  • нагадати важливі правила;
  • пояснити доступно «бюджетні питання» («бюджет для громадян» );
  • розказати мешканцям про стратегію громади та її виконання;
  • залишити пам’ятку з важливими контактами або датами.

Ідеї для інформування:

  • Навіщо брати участь у громадських слуханнях?
  • Як провести загальні збори за місцем проживання?
  • Як подати е-петицію до місцевої ради?
  • Як підготувати і подати звернення (запит)?
  • Як провести публічну консультацію?
  • Як впроваджується бюджет участі?
  • Де шукати важливу інформацію?
  • Як працюють громадські ради?
  • Як долучитися до молодіжної ради?
  • Як контролювати свого депутата?

Ідеї для позиціонування і брендування

  • брендована поліграфія для форумів і навчальних програм;
  • бейджі, папки, блокноти з відривними аркушами;
  • силіконові браслети для учасників/ць заходу;
  • сертифікати і дипломи для учасників/ць;
  • футболки з логотипом організації;
  • банер з логотипом організації/проєкту;
  • друкована мапа громади (міста/села);
  • для партисипативного планування проєктів;
  • буклети про діяльність організації і як можна долучитися до роботи/проєктів;
  • інформаційні плакати з логотипом організації (проєкту) для поширення в бібліотеках, ЦНАП, інших закладах.