Стратегічна комунікація в роботі громадських організацій: короткий практичний посібник для навчання, фасилітації, планування комунікаційних кампаній (вебверсія).

Для кого це видання

Для лідер/ок молодих громадських організацій, вмотивованих активістів/ок, які працюють задля розвитку своїх громад, міст, сіл чи селищ.

Для команд, які вміють і люблять навчатись, не бояться рефлексії та самооцінювання, невпинно прагнуть розвитку та вдосконалення.

Для тих, хто бажає посилити свій вплив у громаді, успішно комунікувати зміни, розширити коло однодумців і послідовників.

Видання може бути використане для ознайомлення з інструментами розроблення комунікаційної стратегії, а також як дидактичний матеріал під час стратегічних сесій, мозкових штурмів, робочих зустрічей, тренінгів, планування інформаційних кампаній.

Підготовлене Громадською організацією «Стратегії і технології ефективного партнерства» (ГО «СТЕП») в рамках проєкту «Зміцнення демократичного врядування», що реалізується за підтримки National Endowment for Democracy.