
Отримуємо максимальну користь від роздаткової продукції, або чим можуть зарадити листівки, буклети, брошури, плакати та інші корисні друковані матеріали? Як вони можуть стати в пригоді вашій організації? Наводимо приклади з власного досвіду та досвіду колег.
Ідеї для залучення
- проінформувати про інструменти участі;
- анонсувати конкурс громадського бюджету;
- пояснити механізм голосування за громадські проєкти;
- «прорекламувати» новий громадський простір;
- анонсувати майбутні події в ньому та запросити до участі;
- залучити до спільної акції;
- пояснити покроково складний алгоритм (наприклад, як зареєструвати ОСН, як подати громадський проєкт);
- розказати, де знайти підтримку для своїх ініціатив (долучитись до громадської організації або молодіжної ради, подати проєкт на конкурс громадського бюджету);
- нагадати важливі правила;
- пояснити доступно «бюджетні питання» («бюджет для громадян» );
- розказати мешканцям про стратегію громади та її виконання;
- залишити пам’ятку з важливими контактами або датами.
Ідеї для інформування:
- Навіщо брати участь у громадських слуханнях?
- Як провести загальні збори за місцем проживання?
- Як подати е-петицію до місцевої ради?
- Як підготувати і подати звернення (запит)?
- Як провести публічну консультацію?
- Як впроваджується бюджет участі?
- Де шукати важливу інформацію?
- Як працюють громадські ради?
- Як долучитися до молодіжної ради?
- Як контролювати свого депутата?
Ідеї для позиціонування і брендування
- брендована поліграфія для форумів і навчальних програм;
- бейджі, папки, блокноти з відривними аркушами;
- силіконові браслети для учасників/ць заходу;
- сертифікати і дипломи для учасників/ць;
- футболки з логотипом організації;
- банер з логотипом організації/проєкту;
- друкована мапа громади (міста/села);
- для партисипативного планування проєктів;
- буклети про діяльність організації і як можна долучитися до роботи/проєктів;
- інформаційні плакати з логотипом організації (проєкту) для поширення в бібліотеках, ЦНАП, інших закладах.